229842
Książka
W koszyku
(Klasyka Biznesu ; 8)
Ta książka to kamień milowy w dziedzinie marketingu i konkurencyjności firmy. Poznaj przełomowe koncepcje autora, który wprowadził do powszechnego obiegu pojęcie trwałej przewagi konkurencyjnej, stworzył teorię łańcucha wartości i udowodnił, że małe i średnie firmy radzą sobie lepiej niż molochy. Porter pokazał, że wielkość firmy i udział w rynku nie są przyczyną, ale rezultatem przewagi konkurencyjnej. Przekonał świat, że o rentowności firmy decyduje pięć czynników zwanych obecnie siłami Portera i podpowiedział marketerom, jak bronić raz zdobytej przewagi konkurencyjnej. [onepress.pl]
Status dostępności:
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 049023 F4 (1 egz.)
Strefa uwag:
Inny tyt: Competettive advantage : creating and sustaining superior performance
Uwaga ogólna
Wydanie oparte na publikacji edycji One Press 2006.
Na okładce: Rzeczpospolita.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 789-790. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej