228732
Książka
W koszyku
Za pomocą narzędzi storytellingu kapitalizm zawłaszcza sztukę opowiadania. Podporządkowuje ją konsumpcji. Storytelling to produkcja opowieści w lekkostrawnej formie. Za jego sprawą produkty otrzymują wymiar emocjonalny. Obiecują wyjątkowe przeżycia. W ten sposób kupujemy, sprzedajemy i konsumujemy narratywy i emocje. Stories sell. Storytelling to storyselling. [empik.com]
Status dostępności:
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 056811 F4 (1 egz.)
Strefa uwag:
Inny tyt: Im Schwarm : Ansichten des Digitalen, 2013
Inny tyt: Infokratie : digitalisierung und die Krise der Demokratie, 2021
Inny tyt: Krise der Narration, 2023
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: W cyfrowym roju ; Infokracja : rewolucja cyfrowa i kryzys demokracji ; Kryzys narracji.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Książka dostępna także jako e-book.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej