229842
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media)
Książka zawiera pogłębioną, interdyscyplinarną i wieloaspektową analizę telewizyjnej reklamy politycznej - najkosztowniejszej i najdynamiczniej rozwijającej się broni z arsenału nowoczesnego marketingu politycznego. Autor obnaża mechanizmy perswazji stosowane w reklamie politycznej, pokazuje jak w ich działaniu wykorzystywane są zasoby kultury popularnej i szczegółowo analizuje ukryte struktury wirtualnych światów kreowanych na ekranach telewizorów. [nota wydawcy]
Status dostępności:
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 092836 WPN (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 530-551. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej